maanantai 20. kesäkuuta 2011

S niinkuin synttärit, S niinkuin stressi, S niinkuin super innostus.

Sssssaaaakeli sentään kun ideoita pursuaa päähän mitä kaikkea herkkuja 18v synttäreilläni tarjoan. Ajattelin tehdä / koristella keksejä. Joko itse tehtyjä tai kaupasta ostettuja ja niihin sitten jotain hienoja koristuksia.
Sitten ajattelin tehdä muoteilla omia suklaa konvehteja :)

Huomenna menen piipahtamaan Tampereen Ulla unelmassa, jonka nettisivuilta olen katsellut kaikkia suklaa&marsipaani muotteja. Ajattelin ostaa yhden, alkajaisiksi ja koittaa loihtia jotain nättiä ja hyvää.
Saapi nähdä sitten, laitan varmasti tännekkin kuvan jos saan tehtyä jotain kivaa. Olisi mukava saada tehtyä koska viikonloppuna vietämme Tätini syntymäpäiviä, tulisi sinnekkin sitten herkkuja.

Sain jonkun leipomis kipinän, olisi niin hienoo osaa tehdä kaikkia ihania kakkuja. Kermakakut on aina parempia maultaan kun marsipaani tai sokerikuorrutteelliset, ainakin omasta mielestäni, mutta kuorrutteelisista saa paljon hienompia helposti.

Näistä kuvista sain syyhyävän inspiraationi joka vaivaa mua ku ei voi tehä mitää. :D






Mietin aina että oon liian huono tekee mitää hienoo, etten osais muka. Ja peet, mä oon vasta kohta 18 ja mulla on vielä paaaaaljon aikaa opetella tekeen kaikkee hienoo. Alankin harjottelemaan tästä lähtien, ehkä vielä joskus osaan tehdä tuollaisia kakkuja :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti