torstai 12. elokuuta 2010

Huono päivä ja kuvia Berliinistä.

Tämä päivä meni päin mäntyä. Olin koulussa ihan turhaan! En tehnyt oikeesti mitään aikavälillä 8-16. Sitten mun uusi laukku meni rikki, minkä ostin Berliinistä. Vetoketju siis hajos -.- Sitten menin stockmannille ostamaan lahjakassia, kun siellä on hyvät valikoimat OLLU. Nyt siellä oli vaan muutama hassu kassi, ja kaikki oli ihan kauheita, kukkakuvioisia, keltasia, pinkkejä, jotai leikkihahmo kuvioita... ARH! Sitten tepastelin rautatieasemalle hakemaan opiskelijakorttia, mutta kun VR:n on pakko tehdä kaikesta niin vaikeaa, kävelin sinnekkin ihan turhaan. Pitää ottaa sieltä joku vr:n oma lappu, täytätyttää se koulussa, ja sitten viedä takaisin rautatieasemalle.... hohhohh. Olisin päässyt kotiin jo 16.40 bussilla, kun olin asiani sokoksella tehnyt. Kaikki muu olikin sitte turhaa ja olin kotona 17.30

Mutta niin, niitä kuvia Berliinistä:
Kaunis kirkko Alexander Platzilla.


Berliinin raatihuone, Alexander Platzilla


Altes museun, Berliner Domin vieressä Alexander Platzilla


En muista mikä tämä rakennus oli, mutta kaunis on.


Tv-torni Alexander Platzilla, ei mikään suosikkini listassa.


Joku kaunis rakennus ja käytävät.


Ja minun ehdoton suosikkini, Berliner Dom. Kuvia ulkoa ja sisältä :)


Alttari


Kaunis tuo itse kirkko''sali''


Pikkasen isommat ja kauniimmat urut.


Kaunis portaikko jossainpäin kirkkoa.


Kupolin sisäkatto


Kirkon sisäänkäynniltä.


Sitten vielä viimeiseksi, ihana hotellimme. Suosittelen!!

1 kommentti: