maanantai 2. elokuuta 2010

Hameen tekoa.

Eilen alotin tekemään yhtä hametta, sain piirrettyä kaavat yöllä ja tehtyä sovitus hameenkin... Sovitus hame on ihanaa vaaleanpuna ruudullista lakanakangasta :'D Yöh että oksetti tunkea sitä edes kerran päälle. Kaavan teossa tuli vähän mokailtua... Olin meinaan tekemässä 2metrin levyistä vyötäröä hameeseeni, Ehenhän minä nyt vielä NIIN isokokoinen ole, ehkä se oli joku enne. Pitää alkaa siis kuntoilemaan :'D
Tänään mennään hakemaan kaupasta kuminauhaa ja tylliä, että saan tehtyä hameeni valmiiksi tässä 2 päivässä. Huhhuh, en yleensä rupeaisi näin lyhyellä aikataululla tekemään mitään mutta nyt oli joku kummallinen polte ja pakko aloittaa.
Saa nähdä onnistuuko hame, sen näkee sitten jos blogiin ilmestyy kuva kyseisestä tekeleestä.
Ostosreissulla hankitaan mulle myös hiusväri, juurikasvuni kun näkyy jo aivan liikaa, sinne saksaankin kun mennään.
Saksasta olis kiva löytää korsetti, ehkä pari rannekorua kun entiset on menneet rikki, puuteri, sellasia kiliseviä pieniä lepakkoja (avaimenperäksi) ja kengät on yks ehdoton mikä pitäs löytyä, kun ei mulla oo mitään syksy kenkiä kun nekin on kaikki perkele menny hajalle.
Mutta joo, mä lähden tästä nyt kirjottelemasta sinne ostoksille. Heihei.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti