lauantai 15. tammikuuta 2011

I'm still alive.

Niin, kyllä minä olen elossa vaikka blogin tila on kertonut vähän toista. En ole vieläkään jaksanut kirjoittaa ostoksistani ja joululahjoista. Yritän todellakin ensiviikolla. Nyt kun ei tarvitse enään odottaa 1 kuvan lataamista 10min. Olen siis saanut uuden tietokoneen^^ Läppärin tietenkin niinkuin aina.
Yritän muistaa kaikki mitä olen ostanut, ainakin ne hienoimmat jutut :)

Jeppajea, mitä noin muuten mun maailmaani, työharjottelussa on ollut ihan jees. Toisinaan ärsyttää kun en pääse tekemään mitään kunnollista. Noh, oma vika osittain kun menin niin haastavaan paikkaan ja ymmärrän etten voi tehdä asiakastöitä.. Mutta jos olisin saanut tehdä näytön, olisi minulla ollut puuhaa siinä. Toisin kävi, en siis saanutkaan tehdä siellä näyttöä koska paikan omistaja oli sitä mieltä että tarvisin niin paljon apua että hän ei ehtisi minua neuvomaan. Vai niin.. Joudun sitten koulussa tekemään sen näytönkin. Kuinkahan mahdan selvitä keväästä, kun on jakku tehtävänä loppuun (kiitos huonon vuorikankaan joka purkasi 3cm reunoista.) sekä sitten seuraavan jakson tuleva työ, mikä ikinä onkaan ja vielä sitten se näyttö.

No jooh, kirjottelen sitten lisää ensiviikolla. Näkemisiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti