maanantai 20. helmikuuta 2012

Plääh!Plääh! ja PLÄÄHH!!

KouluTylsyysTehtävätTuoksutNäkemisenkykyIhmisetAsiatTeotTunteetVihaRakkausKateusSuruAhistusToivoEpätoivoKatkeruusKaksnaamasuusPelkoEpärehellisyysRehellisyysUnetUnelmatAjatuksetIkäväTyhjyys.
Taas iski sellanen aalto että ei oikeen jaksais.
Ei kiinnosta koulu. Ei tehtävät. Ihmiset rassaa ja sillee. Mulla on taas ollu I Hate People päiviä, ja mä pyydän anteeks niiltä joille oon raivonnu ilman syytä, en mä tarkota sitä :)
Sitten on asioita joista osa tietää, osa ei. Tekis mieli toisaalta puhua suu puhtaaksi ja saada tää paine pois. Mutta ei, mieluummin aiheutan ittelleni pahaa kun niille joista välitän vaikka joskus tekis mieli raivoo viimenenkin vihan ja ahistuksen sana.

Mä vaan haluaisin takaisin sinne Rammsteinin keikalle. Ei tarvinnu puhua kenellekkään, ei tarvinnu miettiä mahtaako näyttää idiootilta kun vaan heiluu ja huutaa ja laulaa nii paljo ku sielu sietää.
Sai taas hetken elää sellasta huoletonta hetkee ku päässä ei pyöri mitää muutaku että voi helvetti tää on mahtavaa! Kerrankin mun pää on todellisen hiljaa ja ainut ääni siellä laulaa näitten biisien mukana.
Laittelen teillekkin kuvia, jotka ei oo kauheen hyviä vaikka ovatkin otettu eturivistä (<3) mutta siltikin vaan kännykällä, jos saan ne vaan tuolta kännykästä koneelle tässä jossain vaiheessa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti