torstai 2. joulukuuta 2010

If I fail something, I will be dead for sure.

Jippajei, työssäoppiminen on alkanut vallan mukavasti, aamusin herään 7.15 eli 30min enemmän nukkumista kuin normaalisti, jippii^^ Noh, tämä kostautuu kyllä työpäivän pituudessa, 17.00 asti siellä olen.
Työskentelen siis Helsinkiläisessä nahka ja turkis ompelimossa, jossa tehdään mittatilaustöitä ja korjauksia. Hurjaa hommaa. En tietenkään saa ommella mitään asiakastöitä, ainakaan vielä ja tuskin ollenkaan. Ratkon niitä kylläkin. Ja tästä tuo otsikko tuleekin, jos mä menetän keskittymiseni, suhasen siihen kalliiseen nahka tai turkis vaatteeseen --> reikä --> vihanen liikkeen omistaja niskas --> vielä vihaisempi asiakas niskassa --> 800-2000e lasku minulle <3 Noh, en ole tähän asti vielä mokannut mitään, kopkop...
Työpaikkani lähellä/alla tehdään jotain räjäytys töitä, välillä sitä pääsee hätkähtämään jos ei kuule sitä varoitus ääntä ennen räjähdystä.
Siellä menee päivät aika nopiaa, mutta kun pääsen bussiin ja kotiin, olen niin väsynyt ettei jaksaisi tehdä mitään. En ole tottunut tällaiseen rytmiin vielä :)
Ruoakseni olen tämän viikon syönyt pelkkiä leipiä, koska tuolla ei ole mitään mikroa tai uunia millä lämmittää vaikka kotona tehtyä ruokaa. Siispä tein tänään kanasalaatin, minkä popsii mainiosti kylmänäkin :) Alkoi nuo meetwursti leivät kyllästyttään pahasti.
Tänään pääsin kokeilemaan nahkakonettakin jo ^^ Kivaa. Hieman ärhäkkä se oli, mutta eiköhän tuohon totu. Huomenna lisää harjoittelua sitten :).
Mutta eipä tässä muuta, seuraavaan kertaan siis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti