keskiviikko 18. tammikuuta 2012

Saatanan ompelukone ja vanhat päiväkirja kirjotukset.

Niin, olisin kovasti halunnut tehdä pari hiuskoristetta tässä illanvietoksi mutta tuo rakkineeni pitää niin julmettua meteliä ettei enään 21 jälkeen viitsi alkaa huudattamaan.
Noh, päädyin sitten ratkaisuun alkaa piirtään parii erilaista hiuskoristetta ylös etten unohda minkälaisia piti tehdä... Ja poimin vanhan päiväkirjani (jota täytin vaan osan kirjasta ) alkaakseni pirtään niitä.. Noh, siinä sitten aloin samalla lueskeleen niitä vanhoja kirjotuksia.
Hassu huomata kuinka yksi asia ei ole muuttunut mitenkään, olin siitä kirjottanut pitkät pätkät ja tunnistan fiilikseni täydellisen samaksi, ellen sitten vielä vahvemmaksi sellaiseksi.
Tosin merkintä oli vuodelta 2009.
Hyvän sopan oon ittelleni syötäväks keittäny.

Mutta takaisin niihin hiuskoristeisiin, oon nyt ihan innoissani niiden teosta, se on niin hauskaa ! Kertaakaan ei ole vielä mennyt hermo niiden tekemisessä, niinkun taas vaatteiden kanssa mulla menee aina. Kaikki mitä oon hiuskoristeita alottanu tekeen, oon myös saanu valmiiks :)
Voisin tehdä niit vaikka miljoona. Että jos joku haluaa edullisesti hiuskoristeita niin eikun kertoon minkälaista haluaisi ja minä voin kyllä tehdä! :)
Nyt tähän mennessä olen saanut loihdittua sen oman raitasen mustalla ruusulla, höyhenillä ja sillä hattutyllillä, joka ei näy siinä edellisessä kuvassa minkä laitoin tänne blogiinkin :)
Sitten tein Idalle samalla idealla toteutetun punasesta satiinista ja mustasta pitsistä :) Siitä tuli hieno, joskin olisin voinut laittaa pienemmät klipsit siihen, mutta en löytänyt kotoani :(

Pitää mennä ostamaan koulun varastosta sellaista levy-vanua, voisi toimia paremmin kun normi vanu noiden koristeiden teossa. Se kun on hieman tukevampaa.

Plaaa, sellaista tällaiseen tylsään keskiviikko iltaan!

1 kommentti: