maanantai 11. huhtikuuta 2011

Kevät tulee ja vauhdilla.

Eikä minulla ole kevät takkia!! Erittäin ärsyttävää kun on liian ohut tai liian paksu takki. Huomenna menen kyllä koluamaan kaikki kaupat lävitte että löytäisin jonkun kivan takin näille lämpeneville mutta vielä kalpeille ilmoille.



Olen ollut tänään melko ahkera. Sain alotettua koulussa peruskaavan piirtämisen isossa koossa. Kotona sitten sain vähän siivottua tätä sikolättiä joka on virunut olemuksessaan jo aivan liian kauan. Oli pakko, meinaan olisin hävennyt silmäni päästä, jos huomenna kylään saapuva äitini olisi sen näyn nähnyt.

Mutta ei hyvää ilman pahaa. Olen meinaan niin yli stressaantunut, että tässä ei ole sekoamispiste kaukana. Huomenna on keskustelut koulun johdon, meidän ja vanhempien kanssa. Opettaja ongelmamme kyseessä...
Stressaan muutenkin koko kevättä kun on kauheasti tekemistä. Ja juuri kun olin saanut motivaationi takaisin, vietiin se minulta heti pois.
Meidän koulutuspäällikkömme kun tuleekin yhtäkkiä sanomaan että minun pitää ratkoa housujeni vyötärökaitale irti kun se on niin päin mäntyä tehty. Tässä on vaan se että opettaja on jo housujen kaitale ratkaisun hyväksynyt, niin miten tämä, meidän kaikki muut asiat sivuuttava ja paskaakaan välittävä ihminen tulee nyt vaatimaan tällaisia? Eihän mulla tässä ole muutenkaan ihan järjetön kiire tai mitään. Aistin tässä taas sellaista pientä halua vaan kiusata mut stressipalloks johonkin pehmustettuun huoneeseen.

Good night.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti