sunnuntai 3. huhtikuuta 2011

No, I am not tired.

Huh, että en ole väsynyt vai? Kyllä olen.
Eilen tuli katsottua parin kaverin kanssa leffoja aamu kuuteen asti. Alkoi olla todella hauskaa tuossa 4.00 aikaan kun alettiin kyttään Vampyyrien imussa - leffaa. Muutenkin oli aivan sairaan (todellakin) hauskaa.
Hemmetti kun ei muistettu yhtä juttua minkä Mimma taisi möläyttää jossain vaiheessa yötä. Se muistetaan että minä läiskin kynttilöitä sammuksiin tuikkukynttilän sillä metalliosalla ja mimma katsoi kuulemma jääkaappiin sillä hetkellä.
Rakkaaat kaverini myöskin suunnittelivat tehdä minusta viihde bisnestä, kierrättämällä minua kaupungilla ja pyytää ihmisiltä rahaa että saa nähdä minun sekoilujani (Oliko ne oikeesti niin huvittavia :'D).
No täytyy kyllä myöntää että mun jutut ja lattialla pyörimiset ja KOURIMISET (kouristelemiset) olivat oikein bensiiniä yliväsyneen mielelle :'D

Esimerkiksi tästä minulla ei ole mitään hajua että mitä oikein teen. Kuva on ihan tahallaan sumea että ei näy niin tarpeeksi tuo minun loistokas naamani.

Leffoja tuli katsottua Oopperan kummitus ( Ihan ok leffa, mutta väsyneenä yli 2 tunnin ei-niin-nopea-tempoisen leffan katselu oli vähän keskittymisen laadultaan rititititiiii!! )
Pahan sanansaattajat, joka oli aika perseestä mutta oma toimintani oli vielä idiootimpaa kuin kukaan osaa ihmiseltä ikinä kuvitella: Leffa tuli siis ihan Tv-kanavalta ja sitten kun se loppui, ajateltiin alkaa perään toista leffaa kattoon. Noh, sitten alkaa minun idiootti toimet: yritän saada Dvd-levyä pois soittimesta, alan siinä jo tuskailemaan että ei perkele tää on vuokra-leffa, joudun maksaa 40e ku toi kone söi tän levyn.... Siinä sitten Mimma yrittää kysyä että otinko mä sen Oopperan kummitus dvd:n pois jo, sitten minä tyhmänä vastaan '' No ei tänne kahta mahu, ei tää sen takii oo jumis'' Sitten alkaa hirvee nauru ja mimma sanoo '' toihan tuli toi leffa teeveestä, eihän siellä mitään levyä ole :'''D ''
Voih, että minä voin olla tyhmä. Edes väsymys ei riitä selittämään tätä käsittämättömän idioottia toimintaa.
3 leffa oli sitten Daybreakers, oli ihan hyvä leffa omasta mielestäni.
Viimeiseksi sitten alettiin katsomaan sitä Vampyyrien imussa, ja oi että kuinka edward cullen läppä lensikään. Ja tämä kyseinen henkilöhän on oikein lempi läppä meidän luokalla. Ja mahdolliset Twilight fanit, älkäähän vetäkö hernettä nenään tästä, minäkin olen lukenut kaikki kirjat ja katsonut leffat mutta siitä nyt on vaan hauska keksiä kaikkee tyhmää. :D

Sitten alettiinkin meneen nukkumaan siinä 05.35 maissa, ja vakuuttelin Jonnalle että en takaa sitä, etten rämähdä sängystä hänen päällensä ja käskin sitten syyttää Mimmaa joka tahallansa minut tuuppaa reunan ylitse.

Ohhoh, oli kyllä mukava ilta/yö vaikka sinne nyt ilmestyikin vain 2 henkilöä monesta kutsutusta. Olisi se ollut mukavaa että olisi ollut enemmänkin porukkaa mutta näinkin se kyllä toimi varsin vauhdikkaasti. :D
Tänään sitten heräsinkin vasta 14.38 lopullisesti... Oli pakko nukkua niin pitkään kun vaan unta riitti, tai olisin ollut ihan zombie maanantaina.

Päivä piristyi nyt hyvin, kun Äitini tuli italiasta kotiin :) Todella mukavaa päästä taas jutteleen ihan kunnolla, kun koko viikon on ollut nuo yhteydenpidot vähän heikkoa. Ja lisäksi hän toi aivan ihania juttuja minulle tuliaiseksi, voi jessus mun ajatukset on varmaan luettu!! Pistän seuraavaan kirjotukseen kuvia näistä ihanuuksista.

Eipäs tässä sitten enempää, lukemisiin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti