tiistai 31. toukokuuta 2011

Operaatio hyttysten lahtaaminen.

OOOH MYYY GOOOOOOOOOOOOOOOD!!!! Kuului ajatukseni viime yönä, kun kello lyö 3.06 ja meikä herää tapansa mukaan. Sitten alkaa tämä niin rauhaisa, kaipaamani ja rakastamani ääni '' IIIIIIIIIIIIIIIIIII IIIIIIII IIIIIII''
Tiedän että rakkaani ovat saapuneet takaisin, imemään viimeisenkin veren (järjen) rippeen ulos minusta.
Ja kyllä, tarkoitan hyttysiä.
Mä en ymmärrä mistä niitä pursus, huoneen ovi oli kiinni ja ikkuna myös. Kai ne sitten oli leijaillu päivällä mun huoneeseen ja maastoutuneet tummaan tapettiin, ja bileethän toki alko vasta yöllä.
Ekaks lahtaan varmaan 6 hyttystä, sitte on joku 20min hiljasta... ii IiiIiIi iiI ii taas kuuluu. Eiku lisää lahtaamista.
Sitte sain nukuttuu johki vähä yli seittemää, mutta sitten tulee Äite ja avaa oven päästääksee kissan olkkarii, eikä sulje ovee mennessää. Noh, taas inisee ku viimestä päivää. Pari lahdattua tuli taas. Sitte nukuin johki 10.30 ja nousin sitte ylös.
Mun kädet on täynnä hyttysen puremii ja meinaan kutiaa iha viimestä päivää.

Loma on siis alkanu, jo 27pvä. Oon ollu äiten luona täällä maalla siitä asti ja huomenna lähden sitten helsinkiin, olen siel pari päivää ja sitte kutsuuki jo turkki.
Sain just kuulla että meidän matka sinne kestää koko päivän, oi että ku onki ihanaa. Mä nii rakastan junissa ja autoissa istumista. Lentokoneet sentään on kivoja.

Kisu on täällä ihan innoissaan kun on niin iso talo että pääsee juokseen oikeen kunnolla. Meiän isotkin kissat on jo aika hyvin hyväksynyt tuon pikku riiviön. Oikeestaan toinen vaan leikkii sen kanssa mutta se toinen taas sitten sähisee ja arastelee vielä jonkunverran.
Käytiin tossa Hertan kanssa pihallakin äsken kun oli niin lämmintä. Eipä tuo paljoa liikkua uskaltanut mutta vähäsen kumminkin on kiva pihallakin käydä.

Olisin lisännyt pari kuvaakin mutta kun äiten kone on persuksista eikä suostu moiseen hommaan niin ei sitten.

Ei mulla nyt sen kummempia, laittelen ehkä vielä jotain kirjoitusta ennen matkaa mutta jos en niin sitten isommin sen jälkeen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti