sunnuntai 25. heinäkuuta 2010

Vaate ideoita.

Heh, se oli varsin hassu juttu, kun löysin yhden kangaspakan meidän ''varastosta'' Vaaleanpunaista satiinia. En missään yhteyksissä ole ennen tykännyt vaaleanpunaisesta väristä, mutta toi kangas toi mulle yhtäkkiä idean hameesta.
Päälle tietty tulis mustaa pitsiä, helman alta tulis tylliä. Piirsinkin sen jo, ja suunnittelin siihen paidankin.


Joskus 2 viikkoa sitte, 01.00 aikaan yöllä kun olin jo sängyssä kokeilemassa alottaa nukkumaan, sain idean takista. Idea pyöri niin täydellisesti mun päässäni, että oli pakko kirjottaa yksityiskohtaisesti mielikuvani siitä takista kännykän muistioon. Sekään ei riittänyt, vaan se oli pakko lähteä piirtämään keskellä yötä paperille, ettei se unelmallisen takin idea häviä päästä.


Sitten on tullut pari muutakin ideaa. 1 melkein peruspaita, mutta vaan hihat ja kaula-aukko ovat hieman erikoisempia. 1 toppi, missä on pitsiä ja rusettia jne.




Sitten on vielä 1 mekko, jonka olen halunnut tehdä jo jonkin aikaa, mutta teen sen sitten vasta kun olen hieman hoikistunut. En viitsi sitä tehdä roikkumaan kaappiin, koska en viitsisi pitää sitä kun olen vielä tämän näköinen mitä olen. En tuntisi oloani tarpeeksi nätiksi vielä tuohon mekkoon :) Ehkä tuon mekon tekeminen voisi kannustaa minua hieman aloittamaan sitä kuntoilua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti