tiistai 1. maaliskuuta 2011

Ah mikä ahdistus.

Mä-Olen-Lihonut.
Juuri kun sain laihdutettua sen kivan ulkonäöllisen ripauksen tästä mahastani, Niin nythän se tietenkin on tullut takaisin. Oma syy tietenkin, en ole jatkanut kuntoilua sen jälkeen kun tulin pois helsingistä. Tyhmä ja laiska minä. Aina löytyy mukamas jotain syitä, miksei tänään voi mennä lenkille tai jonnekkin... On liian kylmä, ottaa niin paljon päähän plaaplaaplaa.

Haaveilin tuossa aiemmin päivällä uusista vaatteista ja kaikista, mutta sitten mietin että miltä ne näyttäis mun päällä nyt. Yöh, sanon minä. Taas joudun sivuuttaan kaikki ideat niin kauan kunnes olen saanut itseni kuntoon. (Ja siihen menee kauan koska olen järkyttävän laiska paska.)

Olen myöskin järkyttävän kyllästynyt kouluuni, opettajaani ja koko koulun toimintaan.
Sain perjantaina haukut niskaani. Minä en tajua mitään, minä en opi, minä en tee. Luokallamme on massiivinen ongelma meidän opettajasta joka ei osaa opettaa ja on täysin epäoikeuden mukainen ja asiaton.
Noh, koulutuspäällikkö ja opettajamme tietenkin ovat jotain yli vanhoi ja sydämmellisiä ystäviä, joten tietenkin ne pelaavat samaan pussiin vaikkei saisivatkaan. Siinä ne sitten yhdessä arvostelivat, ''haukkuivat ja itkettivät minua koko perjantai aamun. Jee, oli tosi kiva päivä koulussa sitten. Minäpä sanon että jos tämä opettaja sotaa haluaa, sotaa hän saa.
Argh, haluaisin vaihtaa kokonaan toiseen kouluun mutta en jaksa enään tässä vaiheessa lopettaa vanhaa ja alottaa kaikkea alusta.

ARAGHH, ei muuta tältä päivältä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti