keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Eilisen valituspiikin jälkeen.

Tänään onkin jo parempi päivä, vaikken ole sitä elänytkään vielä kun vähän yli puolisen tuntia. Useemmiten sitä kyllä huomaa jo aamulla minkälainen päivä on tulossa.
Eilen yöllä sain myöskin kummallisen piirtämis inspiraation, aloin suunnittelemaan itselleni 18v synttäreilleni mekkoa. Haluan sellaisen överi muhkean tyllillä ja pitsillä ja satiinilla ja kaikella. Noh, pitää vielä miettiä, ettei siitä tule liian röyhelöinen. Ja jo muhkean muhkeasta asu ideastani voi päätellä etten aio vetää mitään kännejä vaikka 18 täytänkin ja siihen sitten olisi lupa. Enhän minä mitään kännejä vetele nytkään, niin miksi vetäisin sittenkään? Kun ei vain innosta. Mä haluun kumminkin mun juhlista hyviä kuvia, ja niitä ei tule jos silmät harottaa molemmat eri suuntiin.
Nyt pitää enää vain laihduttaa, sitten alkaa tekemään mekkoa. Näin suunnittelin, suuria suunnitelmia mutta toivottavasti onnistun.


Oi että tuo paintilla piirtämäni kuva on niin hurmaava, joskus sen piirsin kun oli sama fiilis, että lihavuus sais lähteä.

Eilen myöskin sain pyynnön piirtää ruusu. Minä niissä nyt olen kohtalaisen hyvä kun niitä piirtelen kokoajan. Mutta eilen ajattelin oikein panostaa, ja siitä tuli yllättävän hyvä. :) Vielä se on kesken koska väsymys yllätti ennenkuin sain sen valmiiksi. Jee, olen innoissani edistysestäni.

Tänään lähden äidin kanssa urheilukenkä ja vaate ostoksille. Nyt alkaa oikeasti se kuntoilu. Tarvitsen kengät ennen kaikkea koska minun korkkareillani ei paljon lenkkeillä :'D No enhän minä nyt niin paha ole ettei minulla ennestäänkin jotain lenkki kenkiä olisi, mutta ne vanhat kun hiertää niin maanperkuleesti :( Kaikki on kokeiltu, väkisin pitämiset, paksummat tai ohuemmat sukat plaaplaaplaa. Aina vaan hirveä hiertäminen.

Mutta vielä hyvin ihana asia tähän loppuun: Minulla on koko ikäni TOINEN nimipäivä^^ Nimeni ilmestyi kalenteriin vasta viime vuonna ja tää on luksusta :)
Kakarana olin aina surullinen kun kaikilla luokkakavereilla oli nimpparit ja aina niitä onniteltii ja plaaplaa. Mulla ei ollu nimppareita ja se oli tyhmää :D

Minä lähden nyt hieman ehostamaan tätä naamaani, että kehtaa ihmisten ilmoille lähteä. :9 Heipparallaa ja lukemisiin ^^!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti